Siirry sisältöön

Yhteystiedot

Yhteydenottolomake

  • Valitse mihin toimipisteeseen haluat ottaa yhteyttä
  • Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.

 

Motonet Korjaamo Helsinki Roihupelto

Putkitie 3
00880 Helsinki

Avoinna 7.00–18.00 (toimisto)
Avoinna 7.30–16.00 (korjaamo)

puh. +358 50 327 3272
korjaamo.roihupelto@autohausboost.fi

Varaa aika

Motonet Korjaamo Helsinki Konala

Ristipellontie 19
00390 Helsinki

avoinna 7.00–17.00 (toimisto)
avoinna 8.00–16.00 (korjaamo)

puh. +358 40 199 3273
korjaamo.konala@autohausboost.fi

Varaa aika

Laskutustiedot yrityksille ja yhteistyökumppaneille

AutoHaus Boost Oy toimii Motonet Korjaamona Helsingin Roihupellossa ja Konalassa.

Laskuissa tulee aina näkyä tilausviite, joka voi olla esim. toimipiste ja tilaajan nimi tai auton rekisteritunnus. Laskujen maksuehto tulee olla vähintään 14 päivää netto laskujen käsittelyyn kuluvan ajan vuoksi. Paperilaskuissa maksuehdon tulee olla vähintään 30 päivää netto.

Pyydämme huomioimaan, että otamme vastaan ostolaskuja ainoastaan alla olevilla tavoilla. Lisätietoja laskutuksesta saatte asiakaspalvelustamme numerosta 050 327 3272 tai sähköpostitse osoitteesta boost@autohausboost.fi

Verkkolaskut

OVT-tunnus 003727824851

Välittäjä 003710948874 (OpusCapita Itella)

Sähköpostilaskut

BoostOy.FI.P.109578-5@docinbound.com

Laskujen tulee olla sähköpostin liitteenä PDF-muodossa. Yhdessä sähköpostissa saa olla maksimissaan 10 liitettä ja liitteen maksimikoko voi olla 10 Mb. Yksi liite tulkitaan aina yhtenä laskuna ja muita kuin PDF-muodossa olevia liitteitä ei käsitellä.

Paperilaskut

Posti AutoHaus Boost Oy
PL 28601
00063 LASKUNET

Reklamaatio-ohjeet

Jos olet tyytymätön Autohaus Boost Oy:n tekemään korjaus- tai huoltotyöhön tai varaosien laatuun, otathan yhteyttä ensisijaisesti suoraan liikkeeseemme. Käsittelemme reklamaatiot oletetun virhevastuuajan puitteissa. Virhevastuuaikaan vaikuttavat autolla ajetut kilometrit, käyttöaika sekä auton tarkoituksenmukainen käyttö ja huolto. Käyttämillämme varaosilla on valmistajan takuu.

Reklamaatioissa pyrimme aina sovittelemaan tilanteen suoraan asiakkaan kanssa asiakkaan parhaaksi. Epäselvissä tilanteissa asiakas voi tarvittaessa olla yhteydessä Kuluttajaneuvontaan.